26 Mart 2015 Perşembe

İSTANBUL TURU
KEYİF & KÜLTÜR BİR ARADA
23 - 25 NİSAN 2015
İSTANBUL AKVARYUM-MİNİATÜRK-1453 PANORAMA-SULTANAHMET-AYASOFYA-YEREBATAN-TOPKAPI SARAYI-GALATA KULESİ-DOLMABAHÇE SARAYI-BOĞAZ TURU- ADALAR TURU

1.Gece:
23 Nisan 2015  İZMİR/İSTANBUL : Üçkuyular saat 00:00 ‘de (Shell benzin istasyonu) Konak saat 00:15‘da(Sabancı Kültür Merkezi)  LOZAN saat 00:30 ‘ da ( Fuar Lozan Kapısı Önü ), Saat 00:45  KARŞIYAKA ( Karşıyaka Anıt Karşısı Durakları), Saat: 00:55’de BOSTANLI (Bostanlı İskele Durak Önü), Saat 01:15’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampus Kapısı Önü)’den siz değerli yolcularımızı alarak,yolculuğumuza başlıyoruz. MANİSA, BALIKESİR istikametini takip ederek çeşitli noktalarda kısa ihtiyaç molaları vererek yolumuza devam ediyoruz.

1.Gün:
23 Nisan 2015 İSTANBUL : Fatih’in Sevgilisine yazdığı bu güzel şiiri yaşamak için Profesyonel rehberimiz eşliğinde İSTANBUL’da turumuza başlıyoruz. İlk olarak BOĞAZ KÖPRÜSÜ üzerinden Avrupa Yakasına geçiyor ve BAYRAMPAŞA FORUM’a gidiyor Türkiye’nin ilk ve en büyük AKVARYUM’unu geziyoruz. Akvaryum gezimiz sonrası öğle yemeği(ekstra) için serbest zamanın ardından İstanbul ve Türkiye’nin önemli eserlerinin sergilendiği MiNiATÜRK’e gidiyor burayı gezip gördükten sonra 1453 PANORAMA MÜZESİ’ni ziyaret etmek üzere yola koyuluyoruz..TARİHİ SURLAR’ ın yanından yapacağımız yürüyüşle, enine ve boyuna 360 derece panoramik özelliğiyle eşsiz bir müze olan ve İstanbul’un fethi’nin adeta içindeymişsiniz hissiyle ziyaretçileri şaşkına çeviren bu müzeyi görerek, İSTANBUL’a sahip olmanın zevkine birkez daha varacaksınız .Gün sonunda otelimize tekrar ANADOLU yakasına geçerek otelimize varış ve odalarımıza yerleşme..Akşam yemeği ve geceleme HALİFAKS otelde.

2.Gün:
24 Nisan 2015 İSTANBUL :Otelimizdeki Sabah kahvaltısından sonra, her yıl yerli yabancı milyonlarca turistin ziyaret ettiği, sur duvarlarıyla çepeçevre sarılmış tarihi yarımadaya, SULTANAHMET’e doğru yola çıkıyoruz.Güzergahımız haliç üzerinden boğazı ve Anadolu yakasını panoramik görüş açısına sahip...Bu sayede GALATA KULESİ, GALATA KÖPRÜSÜ, BEYAZIT KULESĠ, MISIR ÇARġISI, vb. birçok tarihi yapıyı yolumuzun yakınında görerek, Sultanahmet Meydanı’na geliyoruz.İlk ziyaretimize Osmanlı Hanedanının 400 yıllık konutu olan, TOPKAPI SARAYI ile devam ediyor. Sarayı gezerek, yazlık avlusunda Marmara denizi, boğaz ve Haliç’e aynı anda sahip manzarasında fotoğraflar çektiriyoruz. Ardından 1500 yıllık bir tarihiyle, İstanbul’un en büyük camii olma özelliğinede sahip AYASOFYA’yı (Hagia Sofia müzesini) gezerek, Sultanahmet’te bulunan gözde restoranlardan birinde öğle yemeğimizi alıyoruz.. YEREBATAN SARAYINA (Sarnıcına) gidiyoruz. Bu yapı, Bizans döneminden günümüze kadar gelmiş en ilginç yapılardan biridir .Daha sonra, KABATAŞ İSKELE’sinden BOĞAZ TURU’na çıkıyoruz. İstanbul’un bütün güzel kıyı semtlerini, tarihi binalarını, yalıları, hatta çeşitli dizilere mekan olan köşkleri görüyoruz. İstanbul’un hemen her tepesinde, eşsiz manzara, kültür, eğlence dolu bu güzel turumuz burada sona eriyor. Daha sonra otelimize dönüyoruz. Otelimizdeki akşam yemeğini takiben arzu eden misafirlerimizle BAĞDAT CADDESİ’ne gidiyor ve hepbirlikte unutulmaz İSTANBUL Geceleri’ni yaşıyoruz… Geceleme otelimizde..

3.Gün:
25 Nisan 2015 İSTANBUL/İZMİR: Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıyor ve DOLMABAHÇE SARAYI’na gidiyoruz.(müze kartı geçerli değildir).Dolmabahçe Sarayını geziyoruz.Bu gezimiz sonunda Kabataş İskelesinden vapur ile ADALAR’a gidiyoruz.KINALI,BURGAZ,HEYBELİ adalarının kenarından gemi içinden panoromik görüntü eşliğinde BÜYÜK ADA’ya varıyoruz.BÜYÜK ADA’da fayton turu yapıyor ve Ada’nın güzelliklerini görüyoruz.Öğle yemeğimizi Ada’da serbest zamanda aldıktan sonra Ada’dan ayrılıyor Bostancı İskelesine geçiyoruz.Bizi bekleyen otobüsümüzle İstanbul’dan ayrılıyor ve VİAPORT Alışveriş merkezinde serbest zamanın ardından Yalova-Bursa-Balıkesir-Akhisar-Manisa yoluyla uygun yerlerde molalar vererek akşam saatlerinde İZMİR’ e ulaşıyoruz.