26 Mart 2015 Perşembe

LİKYA TURU

• 23-25 NİSAN ( 2 GECE - 3 GÜN )
  • GÖKOVA-KÖYCEĞİZ-ÇALIŞ-HİSARÖNÜ-ÖLÜDENİZ-BELCEKIZ PLAJI-KAYAKÖY-SAKLIKENT-PATARA-KATRANCI KOYU-GÖCEK-DALYAN-MUĞLA

1.Gün:
 Sabah Saat: 06:30’da KARŞIYAKA (Karşıyaka Anıt Önü), Saat: 06:50’de LOZAN (Atatürk Lisesi Kapısı Önünden), Saat: 07:00’de KONAK (Sabancı Kültür Merkezi Karşısı), Saat: 07:20’de ÜÇ KUYULAR (Shell Benzin İstasyonu Önü) ‘den siz değerli yolcularımızı alarak, yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda sabah kahvaltımız alıp keyifli bir yolculuk sonrası GÖKOVA’ yı gezerek, KÖYCEĞİZ’e ulaşıyoruz. Türkiye’nin en önemli göllerinden birisi olan KÖYCEĞİZ GÖLÜ kenarında öğle yemeğimizi serbest olarak alıyor, ardından FETHİYE’ye doğru yolumuza devam ediyoruz. FETHİYE şehir merkezini, KAYA MEZARLARI’nı, şehir merkezindeki KARYALILAR’dan kalma ANTİK TİYATRO’yu görüyor, sahilinde dinlendikten sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama. PIRLANTA otel’de.
2.Gün:
 Sabah kahvaltısından sonra, ÖLÜDENİZ’e hareket ediyoruz. HİSARÖNÜÖLÜDENİZ ve Dünyaca ünlü BELCEKIZ PLAJI’nı görüyor, ardından Rumların mübadeleden sonra terk ettiği KAYAKÖY’e gidiyoruz. Buradaki Rumlardan kalan taş evleri ve kiliseyi görüp, SAKLIKENT’e hareket ediyoruz. SAKLIKENT yüzyıllar boyunca akarsuların oluşturduğu kanyon vadidir. Köprüler üzerinden bu vadiye geçerek, eşsiz Şelalelerini seyrediyoruz. Daha sonra 17km. uzunluğundaki, Dünya’nın bakir kumsalı olan PATARA PLAJI’nı ve tarihi PATARA ANTİK KENTİ’ni görüyoruz. Ardından, KAŞ’a hareket ediyor, Yunanlara aitMEIS ADASI’nın karşısındaki bu şirin beldede öğle yemeğimizi serbest olarak alıyoruz. LİKYA’lılardan kalma ANTİK MEZARLARI ve daracık sokaklarındaki şirin evleri gezip, görüyoruz. Daha sonra, akşam çayımızı KALKAN’da marinadaki kafelerde alıyoruz. Akşam saatlerindeki otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama PIRLANTA otel’de.
3.Gün
Sabah kahvaltımızın ardından, otelimizden ayrılıyoruz. Öncelikli olarak KATRANCI KOYU’nu, sadece Türkiye’nin değil Dünya’nın en güzel tatil beldelerinden biri olan GÖCEK’e gidiyoruz. Burada YAT LİMANI’nı, ünlü GÖCEK KOYU’nu görüp sabah kahvelerimizi içtikten sonra, DALYAN’a geçiyoruz. DALYAN’da dileyen konuklarımızla yapacağımız tekne turu ile, KAYA MEZARLARI’nı, ÇAMUR BANYOLARI, CARETTA CARETTA KAPLUMBAĞALARI’ nın bulunduğu, İZTUZU PLAJLARI’nı geziyoruz. Dönüşte öğle yemeğimizi, DALYAN’da alıyor, kısa molalar vererek MUĞLA’ya ulaşıyoruz. MUĞLA’nın kendine özgü mimarisi ile ünlü ev ve konaklarını geziyoruz. Ardından ÇİNEAYDIN yolunu takip ederek akşam saatlerinde İZMİR’e ulaşıyoruz. Bir başka CANDOĞAN TRAVEL seyahatinde görüşmek dileği ile..